17 de setembre, 2007

Teatre, de nou...

Ja tenim en cartellera una altra obra preparada. Esteu preparats tots per apuntar-vos-hi? Es tracta d'una obra d'aquelles que cal veure, no pel que hi passa sinó pel que s'hi explica. Es tracta de l'adaptació de la novel·la Carta d'una desconeguda, d'Stefan Zweig.

Quan vaig veure
la pel·lícula, una pel·lícula d'aquelles antigues, en blanc i negre, me'n va quedar un regust excel·lent. Potser perquè trobava guapíssim el protagonista, Louis Jordan, o potser perquè m'agradava la manera de treballar de la protagonista, de la Joan Fontaine, que ja havia vist a Rebeca, la veritat és que se'm va quedar gravada a la memòria. Així que en vaig veure l'estrena a Barcelona no m'hi vaig pensar dues vegades. Després ja me'n vaig assabentar del repartiment i, és clar, encara em va semblar més atractiva.

El quadre d'actrius que la representaran és tot un luxe: Emma Vilarasau i Marta Marco. Ambdues actrius estaran acompanyades per dues promeses del teatre català: la Mar Ulldemolins i la Carlota Olcina (cal que us digui qui són, també?). No us sembla que tot plegat és molt atractiu?

Si en teniu ganes de venir heu de saber que hi anem el dia 26 d'octubre i que les entrades (amb l'autocar inclòs) valen 32 euros. Si us interessa apuntar-vos-hi contacteu amb la
Montse Pujol. L'obra es representa al Teatre Borràs.


Ver mapa más grande

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-nos